Eyluull Kızlar deneyimlerinizi anlatırmısınız öneriyorsanız neden öneriyorsunuz yada neden önermiyorsunuz çevrem sürekli orayı övüyor eşimde orda yapalım yakında diyor sizlerin deneyimi nasıldı
asel-yasarrr Eyluull ay bende merak ediyorum üstte kalsın 36 haftada randevum var bakalım demet hanıma
Busramom07 Eyluull duyumlarıma göre hem yenidoğan küvezi varmış hem de ebeler doktorlar daha bilinçli ve işinde uzmanlarmış
Hicran57 Eyluull benım arkadasım orda doğum yaptı hiç önermedi asistanlar ilgilenmiş hep doğum yaptı sonra kanaması hiç durmadı hastaneye gitti2 hafta sonra meğer içinde sargı bezi unutmuşlar hastaneyi doktoru şikayet etti doktor ne kadar özür dilesede nafile oldu
KuzeyinAnnesi10 Eyluull ben çok memnun kaldım çok ilgililerdi doktorum ve hemşirelerim çok tatlıydı çok sevecenlerdi hiç bı özelde boyke ilgi sıcaklık görmedim ben . Hiç suratsız değiller. Her yer tertemiz ve güzeldi. Çok rahatım ✌️🙏
Eyluull Busramom07 evet o özelliği oldugu için sadece sıcak bakıyorum bi ihtimal olursa bebeğimle aynı hastanede olurum diye çoğu hastanede bebek yogun bakımı falan yok
asel-yasarrr Hicran57 gerçekten mi sanırım sezeryan oldu hangi doktor yapmış peki sezeryanı bende sezeryan olacağım da bi şüphe düştü içime detaylı biliyorsanız anlatır mısınız
1zehrs Eyluull benım bebeğim erken doğdu yer yok deyip sevk ettiler ablamda erken doğurdu onu da sevk ettiler bebeğinizle aynı hastahanede olmuyorsunuz malesef sevk veriyorlar yer yok diyip
Eyluull asel-yasarrr demet hanıma yada alper beye istiyordum ama maalesef onlara bulamadım can günay a aldım ama nasıl biri hiç bilmiyorum
asel-yasarrr Eyluull şansa bende bugün 15 Nisan için demet hanıma buldum ama bazı yorumlar korkutuyo beni 🥹
asel-yasarrr 1zehrs o zaman ne anladım koskoca cam sakurada doğurmaktan çok saçma bu nasıl yer olmaz koca hastane de
Eyluull 1zehrs böyle söyleyince biraz korktum şahsen özellerde sezaryen dogumu destekliyor normal dogumu desteklemiyorlar ama ondan şeydim ama şuanda biraz korktum
Eyluull asel-yasarrr aynı durumdayım şuan bi kesim var cevremde aşırı övüyorlar özelden bile daha ilgili falan bi kesimde hiç önermiyor gebe okuluna gittim ordaki ebeler çok tatlıydı ama dogum katı nasıl bilmiyorum
1zehrs asel-yasarrr valla ilk gebeliğimdi çok ağladım gitmesin yer bulun diye hiç umurlarında olmadı ben daha dikilirken ambulansı gelmişti
1zehrs asel-yasarrr hiç unutamıyorum yani Allah kimseyi mecbur bırakmasın böyle bir durumu yaşatmasın
asel-yasarrr 1zehrs şaka gibi gerçekten benim ikinci doğumum olacak ilk kızım dört gün kalmıştı küvezde sırf bu yüzden küvezli aynı hastanede olmak için yer bakiyorum bide
asel-yasarrr Eyluull çok kararsız kalıyorum ya bide başıma bişey gelirse kendimi geçtim bebekle ilgili bişey olursa kendimi de affetmem bile bile gittim diye çok tuhaf ya korkutucu bide başına ne geleceğini bilmiyorsun
Eyluull asel-yasarrr gecen sene bi arkadaşım yaptı bayramda o çok övdü dikişim fazla diye hastane tuttu beni falan sürekli kontrol ettiler dedi ama şimdi burdakilerde böyle diyince kararsız kalıyorum
asel-yasarrr Eyluull benim de annemin arkadaşının kuzu yaptı ikiz doğum çok memnun kaldılar ama kötü diyen bi komşum da oldu şans meselesi gibi başına ne geleceği muamma