Mine-tayfun Sen istemesende bazen çaresiz kalabiliyorsun benim ilk kızımda sürekli memede durmak istiyordu emziriyorum bırakıyorum 3 dk sonra meme arıyor tekrar emzirip birakıyorum aynı yetmiyor galiba deyip mama vermiştim o zaman hem güzel uyumuştu hemde aranmamıştı cahillik ya tabi meğer yenidoğanlar meme ararmış zaten refleksten insan bilemiyor hele ki yaş küçükse ve kimse yoksa yardım edecek akıl verecek daha zor olabiliyor. Hayirli ve sağlıklı doğumlar bol emzirler diliyorum hepimize ❤️❤️