mavilibisey 37.haftadayım. Yazdırmayı unuttum. Pazartesi sezaryen günü almak için anestezi görecekti beni. O ara yazdırcam muhtemelen. Ama tedirginim. 2 günde bir şey olmaz di mi? 🥲
Gul2808 mavilibisey hergun kullanilmasi gerekiyor doğumdan bir gün önce bırakılır iğne benim doktorum doğuma kadar özellikle asla atlamam konusunda uyarmıştı 2 gün risk bnce
Mehtpp Bencede ihmal etme. Tanıdık eczacı bul belki onlar yardımı olur. İgneyi dogumdan bir gün önce bırakıcaksın diye biliyorum. Bana doktorum öyle söyledi