Cigdems Sergul1425 5 dk bekleyip bakın çok fazla beklemişse böyle çıkabiliyor. Ben 10. Dk da baktım tek çizgi 15. Dk da çift çizgi oldu hamileyim sandım kan verdim negatif. Beklemiş test olursa hata olabiliyor. O sebepten 5 Dk dan fazla beklemişse dikkate almayın
Sergul1425 Seher05_ vlla ilk yaptığımda elektrik kesiikti çok bakamadım negatif diye bıraktım 10 dk sonra baktım bu şekilde
Seher05_ @Sergul1425 ben ilk yaptığımda saniyesinde çıkmıştı geçen ay adetten 1 gün önce kan tahlili vermiştim sonraki gün çıkmıştı inşallah sizinde vardır kan testi verin bence .
Birkucukmutluluk Sanki var gibi geldi bana bir de regli tarihinize daha var regliniz gecikince bence evde tekrar bir test yapıp öyle kan verebilirsiniz
Sergul1425 Birkucukmutluluk kasık ağrım ve göğüs ağrım var çok hassas dokunamıyorum bile belirtim de var bilmiyorum hayırlısı