Zngldk67 zeytinyağı, tahin yağı
İlk kızımda tahin yağı sürmüştüm öyle geçmişti tahin yağı da tahinin üstüne biriken bi yağ varya onu karıştırmadan alın sürün bolca göğüs pedi yapıştırın bide çamaşırınıza öyle yumuşak kalıyor çabuk iyileşiyo
Şimdi de 10 günlük bir bebeğim var sağ göğsüm valla ucu kopacak nerdeyse o kadar kötü ama zeytinyağı biraz fayda etti tahin yağı sürmedim bunda sürsem etkisi eminim ki olurdu ama bu sefer zeytinyağı tercih ettim
Yaralarınız çabucak geçsin inşallah🥰
Bide şunu söyleyim benim sağ göğsümde süt biraz azaldı😔 vermeye korktum hep acıyor dedim geri çektim ama baktım süt bitiyor şimdi acıya acıya veriyorum sanki emdikçe yara daha çabuk iyileşiyo gibi
Kusura bakmayın baya uzun yazdım ama 🤣🤣