Kızlar leke geliyordu onceden en başlarda doktora gittim yerleşme kanaması olabilir sorun yok dedi bugün yani 1 hafta sonra akşam bir kanama geldi regli olmuş gibi hemen koşup acile gittim ne keseden ne bebekte nede plasenta veya hiç birseyde kanama gözükmüyor gayet iyi dedi 5 +5 bebek var evet daha kalp atışını duyamayz erken dedi çok şaşırdım ya başına gelen oldumu hic birsey yokken neden gelir anlamadim düşük onleyici vermedi suanlik sadcee folikasitle devam et dedi gene gelirse çok gel dedi o kadar