Kızlar selam 8. haftamdayım demir eksikliğim için gyno ferro sanol yazdı doktorum ama onda folik asitte varmış alınca fark ettim ayriyeten folik asit almak fazla gelebilir sizce yazdığı ilacın içindeki folik asit miktarı yeterli mi 0.5 mg var günde iki kez alıyorum ilacı randevuma çok var soramıyorum gidene kadar da sadece verdiği ilacı içsem folik asit açısından yeterli olur mu 🙏🏻