41+1 hamileyim pazartesi günü yatış yapıcam hastaneye inşallah ama bugün bebeğimin hareketlerini çok minik minik hissediyorum. Kalp atışlarının yavaşlamasından endişeleniyorum. Normalde özele takipliyim ama sonuçta şuan doktorum yok gece olduğu için. Devlet aciline gitsem nstye bağlayıp bakıyorlar mı?