Bsnrarslan75 Kızlar 17 haftalık hamileyim ve bugün uyandığımda beri sağ tarafimda bir ağrı var ama şiddetli değil ara ara oluyo sizce nedeni nedir
Aysenurayse Bsnrarslan75 canıö ara dönemdeyiz bir soğuk bir sıcak hamilelikten dolayı ateş basıyor karnını açıyor üstünü aç kapa falan da yapıyorsan sancılanıyor olabilirsin
Momy9861 Bsnrarslan75 bendede aynısı oluyor, özellikle otururken kalktığım zamanda kramp gibi giriyo, adım atarken zorlanıyorum, dikkat etmeye çalışıyorm eğilip kalkmıyorm fazla,uzanınca hafif geçiyo ama devamlı var gibi