Merhaba kızlar 20+6 haftalığız. 3 gündür hem sağ hem sol tarafımda kısa süreli ağrılar oluyordu ve bebek çok hereketliydi 3 gündür hala da öyle az önce acile gittik doktor baş geliş görünüyor dedi nstye bağladı normal göründü ağrın olursa yine gel dedi. Herşey normal dediği için baş geliş olması normal mi sormayı unuttum başına böyle bişey gelen var mı?