Whereismybaby Kızlar acil bakar mısınız, hayatımda hç ovülasyonda kanamam olmadı adetlerim çok düzenli. Az önce kanamam oldu bu gebelik belirtisi olabilir mi ? Karnım da ağrıyo ama adet olurken daha kötü ağrır bu ondan daha hafif bir ağrı. Olabilir mi ya
Gamzealptkn Whereismybaby istiyosan yne bi test yap ama bi kere benmde öyle olmuştu doktorum yumurta çatlarken bazen böyle kanama lekelenme olabliyo demşti
Annesiiy Whereismybaby canim suan aynisi bende de var doktora gittim bugun 2 tane yumurtam varmis ve kaname yumurtadan gelmiyor dedi doktor adetimden kalani atiyorsun dedi kanamayi engelleyici ilac verdi iki tane hatta bugun pik gunun iliskiye girersen hamile olasiligin cok yuksek dedi yarinda girin sonra sali ve persembe iliski olsun dedi ama kanama varken nasil iliskiye giricem anlamadim suan onu dusunuyor 🤷🏼♀️
myangelson Whereismybaby bazı kişilerde ovulasyon zamanında lekelenme olabiliyor. Benim de 2-3 kere başıma geldi geçen gün doktora da sordum teyit etmek için ovulasyon zamanında lekelenme, ağrı vs olur bunlar normal şeylerdir demişti
Whereismybaby Gamzealptkn Gamzealptkn hadi ya ay ilk kez böyle bir şey oldu panik yaptım ne bu diye bi yandan da heyecanlandım en iyisi test vereyim ama testte çıkar mı ki cok erken aslında
Gamzealptkn Whereismybaby yani yumurtlama günnde poztf olcağnı düşünmüyorm ama istiyosan bi hekime danışın bi kan vern bakalm ne dicekler
Acrysmn Benimde bu ay yumurtlama takıbi yaptıldı adetime 3 gün var iki gün öncede kahverengi leke geldi adet sandım ama çok az oldu ve bitti 3 4 saat içinde doktoruma sordum adet değil günün geçtiğinde test ver dedi sizinde eğer yakınsa çatladıktan 10 14 gün sünra yerleşme kanaması olabiliyormuş
MorKelebek54 Whereismybaby ohhaaa yuhhh 😂😂😂 post yorumlarini okurken bunu hic hic beklemiyodum asiri saskinim suan 😂😂😂😂 bjrden bu fotgoraf geldi ekrana asagi dogru kaydirirken bu nasil bi olay ya 😂😂😍😍😍 adetine kac gun vardi ki ovulasyon yapiyodun. Sen resmen yumurtlama beklerken yumurtan pismis firine verilmis sofraya gelmis gini bisi olmus kiz bu asiri kitlu oldum suan senin adina fena ters kose olmuşsun resmen 😂😂 bebis tarafindan ilk ters köşe edildin tebrik ederim 😂
Gamzealptkn Whereismybaby şakaaaaa inanamıyormmm ayyy çok sevindimmm Allahm sağlkla kucağna almayı nasp etsinnnn🙏🙏🙏
Gamzealptkn Whereismybaby üstüne fln gördn galba ama mutlaka 2 gn snra tekrr kan ver aynı yerde aynı saatlerde yükselmesi çok önemli kanamadan kaynaklı düşüşe geçmş olablr sağlkla ilerler inşallah 🙏
myangelson Whereismybaby ay ben şok 😂😂 hayırlı olsun inşallah sağlıkla ilerler🤲🏻 mutlaka doktora gidin kanamanız için ilaç vs verilir
Acrysmn Whereismybaby Whereismybaby Adetimin geçmesini bekliyorum 3 gün var daha canım ama çok sevindim sana darısı bana olur inşallah
_gizemmm_ @Whereismybaby ayyyy ben olmuş kadar sevindim hayırlı olsunnnn..şuan bende şüphelendim benden de kanama geldi ya aklıma gebelikten olacağı gelmedi ..adetine kaç gün kala öğrendin
Whereismybaby _gizemmm_ benim adetim 19 unda oldu ve normal bi şekilde 7 gün sürdü aslında hiç beklemiyordum biteli 5,6 gün oldu belki dedim beta 5 falan çıkar 680 i görünce çok şaşırdım
noble1 Whereismybaby nasıl yani o zaman döllenmenin üzerine regl mi gördünüz baya baya? Tebrik ederim inşallah sağlıkla ilerler 🙏🏻
_gizemmm_ @Whereismybaby çok nadiren adet üstüne hamile kalanlar oluyormuş sende onlardan birisin harika bişey bu 😊
Whereismybaby noble1 ya bu değerle öyle görünüyor ama karnım da agrıyo napsam kızlar acaba bu düşük gibi bir şey olabilir mi
MorKelebek54 Whereismybaby canim sen ne olur ne olmaz bi acile git bence kesin bisi diyemeyiz yani sorun vardir ya da yoktur diye. O yuzden icin rahatlicaksa bence bi git baktir durumunu anlat mutlaka
_gizemmm_ hayır düşük olduğunu filan hiç sanmam kan tahlili en hızlı sonucu verir hamilelikte ama yine pazartesi doktora gidersin zaten aklına hiç kötü şeyler getirme @Whereismybaby
Whereismybaby _gizemmm_ ay canım inşallah darısı isteyen herkesin başına suan karnım ağrıdığında için size pozitif şeyler yazamıyorum acile gidiyorum bakalım 🌸