
Merhaba adet günüm 28 marttı üsteki testi adet günüm gece 12 de yaptm alttaki testi de bugn yaptm ilk başta çizgisi bu kdr belirgn değildi bekledkten sonra koyulaştı 3 gün geciktikten sonra koyulaşması gerekirdi henüz kan vermedm ptesi vercem ama çok stresliym akıntım var sürekli kanamm oldu sanıp lavaboya gidiyorm ara ara da adet sancısı gibi sızlıyo kasıklarım bazen ateş basıyo gibi oluyo bundan önce sağlıksız gebelklerm oldu ama testte poztf gördükten 2-3 gn snra kanamam olurdu bugne kdr kanamam olmaynca umutlanıyorm da ama dış gebelk olcak diye de korkuyorm 2 kere dış gebelik geçirdm kan vermem gerekli biliyorm ama idrar testnin böyle olması normal mi yaşayan var mı ?