papatyaolsun Var mı kızlar ? Deneyimi olan veya yakınlarında gören var mı? Benim doktorum var aslında çok da memnunum ama çift embriyoya karşı. Yani prosedürü işleyen bir doktor, takdir ediyorum ancak gönlüm çift embriyoda
papatyaolsun Bir_nazenin01 canım 8-9 ay önce çekildim. Hiçbir sorun çıkmadı. 2 tane de iğneli aşılama yaptırdım ama tutmadı
emir_01 Bir_nazenin01 bnde adanada yasiyorum sorun neydi nicin film istedi dr ozelde cok pahali sordum sehir hastanesi ve balcalida cekiliomus sadece ozel haric
papatyaolsun Ozgednc deneyiminiz var mı acaba? Sürecinizi anlatabilir misiniz? Bu hoca yaş kriterini falan önemsemiyor mu merak ettim ☺️ bir de hastanede mi yoksa kendi kliniği mi
papatyaolsun Bir_nazenin01 ben o sıralarda bir tek Güzelyalı hastanesinde randevu bulabilmiştim orada çektirdim
Ozgednc papatyaolsun 3 kere tüp bebek yaptırdım kendisine birincisi pozitif iki embriyodu ama maalesef erken doğum yaptıktan sonra kaybettim. 2 transferimi bu Eylül ayında oldum tek embriyo istedim maalesef tutmadı. 3 transferimi de Ekim ayında çift embriyo oldum ikisi de tuttu çift istemiyordum aslında aynı şeyleri yaşarım korkusuyla doktor tutma şansı olsun diye iki tane transfer etti 10 haftada birinin kalbi durdu diğeri ile yola devam ediyoruz. Bülent Hoca yaşa falan bakmıyor zaten eğer elinde embriyo varsa bütün hastalarına 2 embriyo transfer ediyor nedenini de başarı şansın arttırmak. Kendi özel kliniği var Medline ve acıbademle çalışıyor ben acıbadem’i tercih ettim o size kalmış. Kendisi bu arada sadece normal kadın doğum doktoru değil hep çocuğu olmayanlar kapısını çalıyor kliniğin ismi de baby factory. Benden rahim filmi istemedi eşimden sperm testi istedi. Düzenli adet olduğum için ve o anki muayenede de yumurtlama ve çatlamamı gördü senin bir sorunun yok sadece rahmin biraz dar dedi ona da herhangi bir operasyon yapmayacağım senin normal şartlarda çocuğun olur sıkıntı eşin de dedi. Boş yere de rahim filmi istemeyeceğim gereksiz para harcamayın dedi.esimin degerleri de düşük olduğu için hiç boşuna gereksiz yere masraf edip aşılama yapmayalım çünkü tutmaz dedi tüp bebeğe yönlendirdi bizi biz de hiç düşünmeden tamam dedik.
noble1 Bir_nazenin01 ben arayıp sormuştum 5000 demişlerdi diye hatırlıyorum. Ararsanız fiyat veriyorlar
Cilemm1 Acibadem volkan noyan subat ayinda cift embriyo transfer etti kendisi zaten cift embriyo teansferi yapacağım dedi bende oyle istedigim icin tmm dedim ama tutmadi tabi nasip. Umarim sizin tutar saglikli bir sekilde 🙏🏻
papatyaolsun Cilemm1 canım benim tüp bebek için raporum var, tercihim raporlu kabul eden hastanelerde bir doktor bulmak aslında. Ne kadara mâl oldu peki sana
papatyaolsun emir_01 bizim de bebeğimiz olmuyordu ben merak ettim belki tüplerim tıkalıdır diye o yüzden çektirmiştim ama bir şey yokmuş. Bir buçuk seneyi geçti bebeğimiz olmuyor hiçbir sorun da görünmüyor sebepsiz infertilite. Tüp bebek deneyeceğim
papatyaolsun Bir_nazenin01 kıvılcım Bektaşa gitmiştim ama tavsiye etmem. O anlık gitmiştim ama bir süre takip etti beni. 10 gün içinde ücretsiz olan randevuyu, 11. 12. güne atıyordu tekrar ücret almak için. Kan değerlerimi değerlendirmiyordu. Gereksiz testler yapıyordu. Para odaklı olduğunu gözümüze soktuğu için bir daha gitmedim. Zaten dediğim gibi ama o anlık gittik normalde medline.a gidiyordum. Ancak bebek olmayınca bir infertilite doktoruna devam ettim
emir_01 papatyaolsun rabbim.en kisa zamanda guzel haber almayi nasip etsin insallah cvp icin teseklurleer