tazegebesss annee_adaayii Benim adetim de 10 gün gecikti bütün gebelik belirtileri mevcut ama test negatif şuan bile kafamı yastıktan kaldıramıyorum acaba geç döllenme falan mı oluyor 🪽😭✨❤️
annee_adaayii Hiranurunannesiii Testi yaptım 2 çizgi çıktı 🥰🥰🥰 Yarın sabah ilk idrarla da yapacağım Testi yine pozitif olursa kan vermeye gideceğim. Dua edin kızlar 🙏
Hiranurunannesiii annee_adaayii Ne güzel. Sağlıkla kucağınada alırsın inşallah. 🌸 Kasık ağrıları normal oluyor, ilk belirtilerden. Benim hala var. Kan sonucuna göre bir doktora gidersin o daha iyi bilgilendirir. 🌸