Merhaba arkadaşlar, 2021 yılında oğlumu pembe mavi hast. 3 kişi covid testleriyle beraber 7000 tl ye doğurdum. Şimdi yine hamileyim ve hazirana kadar 45 bin TL denildi. Eğer şimdi ödeme yapmazsak sonrasında zam gelecekmiş ve içinde süsleme fotoğraf vs hiç bir şey yok. Doktorumdan çok ama çok memnunum. Sizlere doğum ücretleri için neler söylendi, birbirimize fikir olsun🌸