Seydanuurr4 Seher05_ teşekkür ederim yumurtlamadan sonra çok kötü sağ kaşık bele vuran ağrı çektim halsizlik ve göğüs hassaslıgı çektim sıcak basmadı oluyordu insan kendi vücudunu tanıyor zaten bi anormallik olduğunu seziyor
Seher05_ benimde 5 gündür belirtilerim böyle 9 gün var adetime ama 🥹 insallah vardır benimde geçen ay kimyasal gebelik geçirdim 🥲
Seherarslan Benim bat 4 hamile olduğumu regla 6 gün varken öğrendim hemen çıktı belirtilerde vardı ama hissettim yani