Bende araştırma hastanesi betül hanıma gidiyorum ama araştırmanın detaylı ultrasonu için çok iyi şeyler duymadım doktor hem sertmiş hemde hiç açıklama yapmıyomuş bi yakınımdan duymuştum. Ben ilk oğlumda güneş tıpa gitmiştim doktoru gerçektn çok ilgili ve çok ayrıntılı anlatıyo şimdide güneş tıpa gideceğim inşallah