Persembe gunu sezeryan oldum ama gaza cikamadim dun lavmanla cikmam saglandi ama onlada gaz gelmedi sonrasinda yine birsey yok simdi eve geldim napmam lazim nasil bir yol izlemem lazim bagirsaklarimda hareket yok hiç hissetmiyorum ama agri cok bu durumu yasiyanlar yardim etsin lutfen😭😭