Halles çok çabuk büyüyorlar diye sakın yenidoğan almamazlik yapma bence ben şahsen en az 5 6 tane yeni doğan takım ayrıca zıbın vs aldım. Bebeklerin üzerinde çuval gibi duran kıyafetleri hiç sevmiyorum ayina göre üstüne tam
Olan kıyafetleri giysin 😊 sizin temmuz olacağı için çok fazla uzun kollu almayın zıbınları kısa kol ve sıfır kol alın bence. Ben hepsinden goz kararı aldım
Mayıs benimde doğum 40i çıkana kadar uzun kollu giyilir muhtemelen. Onun dışında
Park yatak- Prego Atlanta max
Manuel anakucagi-Kraft kibra
Babynest
Bebek arabası-joie choreme
Bolca müslin örtü
2 tane penye battaniye
1 tane puffy örgü
1 tane nohut battaniye
10lu hastane çıkışı isimli yaptırdım
3 tane de 5 li hastane çıkışı bir tanesi hediye geldi
Şampuanı bebek yağını hipp marka aldım
Pişik kremi bephantol aldım
Kendime 2 takım pijama aldım
1 tane sabahlık
Depend kilot bez
Emzirme sütyeni iki tane, atleti almadım giymiyorum diye
Aklıma gelenler bunlar 32 deyim şimdilik daha bir kaç eksiğim var tamamlamaya çalışıyorum
Bizim boş odamız olduğu için odasını da yaptık çilek mobilyadan aldık.