seweyt
Allahım yarabbim deli oluyorum şu sigara postlarinin altındaki bilmislere. Kadın sigara içenler gelin dertleşelim demiş. Siz kaç senedir günde kaç paket iciyordunuz, bebeği öğrenince hemen nasıl kestiniz, evlat sevgisini anlatın dememiş. Herkesin iradesi farklıdır herkesin hayatı tutumu farklıdır. Kadın akıl istese bana fikir verin siz nasıl bıraktınız derdi zaten. Siz sigarayı bıraktınız dünyanın en iyi annesi sizsiniz tebrikleeeeer bu kadında birakamamis dünyanın en kötü annesi. Ya insanlar beni çileden çıkarıyor postun başında yaziyor zaten içenler diye ne diye gelip ahkam kesersiniz ki….