Başından beri kendim yapıyorum ağdamı. Bence kendin yapmayı dene alışıyosun sonra cansızlaşıyo bi kaç kere den sonra acımıyo bile. Şimdi 33 haftalık oldum karnım bğyüdü arkama yastık koyuyorum iki tane oönümede ayna. Bi ara aman jilet yapıveriyim dedimde ayy o kadar farketti ki 🤭🤭 ben kalıp ağda kullanıyorum küçük küçük sürmeye başla alışırsın. Ağdadan sonra da 5 gün karınca yumurtası yağı sürüyorum hem baya seyreldi hemde çıkma süresi gecikiyo