Diamonds Kızlar avmlerde bilindiği üzere lohusa pijamalari çok pahalı ben bugün tahtakaleden aldım 3lü pijama 100 tl , 2li pijama 80 tl kumaşları da çok iyi🌺😍
Muhammedamine Diamonds ben pazardan iki tane alt üst pijama takımı iki tanede bunlara uygun polar sabahlığı 130 tl ye aldım 🤗
Tgcee Diamonds bende alcam ama dogum seklıne gore mı almam lazım acba sezeryan olursa pıjama rahat olurmu
Yeniiannee Diamonds bu bahsettiğiniz yer nerde acaba bende almak istiyorum tavsiye edebileceğiniz yerler var mı?
Shrrife Tgcee ben sezeryan oldum gecelik daha mantıklk. Geceliktede pijamada da emzirme fonksiyonu hastanede çok işe yarıyor. Lcwden 30tlye alnıştım galiba bide sabahlık tabi iyi oluo.
Ozlemsvr Diamonds tamam anladım istinaden dedim zaten. Yanı doğru bir karar vermişsin anlamında demisti m 😊
MnrKpln Suwen de indirim var bi bakın isterseniz. Sadece internet sitesinde değil mağazada da var indirim
Byzsf41 Hastaneye sordum hemşire normL olacaksa gecelik al cunku doğuma geceliğinle alıyoruz üst değişme tantanası olmuyor kolaylık dedıler. Dün lcw dan 40 tl ye ön sağ ve sol omuz altlarından çıt çıtlı cok güzel ve rahattı