Kızlar merhaba. 31+3üm ve ilk gebeliğim olduğu için birçok şeyin tehlikeli bir durum mu normal bir durum mu olup olmadığını anlayamıyorum. 2-3 gündür sanki bir ağrı belimi sıkıştırıp öne kasığıma doğru itiyor/yayılıyor gibi bir şey hissediyorum. Anlık sancı gibi sanki. Ne olduğunu çözemediğim içinde geriyor bu durum beni. Kontrolüm haftaya perşembe. Riskli bir şey midir sizce? Aynı durumu bu haftalarda yaşayan var mı?