ilkografya 08082016y 22+2 olduk her gün hissetmiyorum. Yani gece pozisyon değiştirdiğini anlıyorum ama hareket olarak tanımlayamıyorum sorun olur mu acaba
Maviii_98 20+6 yım bu hafta her gün hissediyorum sabah öğle akşam belli süre kendini hissettiriyor sağdan soldan vuruyor
Kelebekmisaliihayat ilkografya herkesin farklı şekilde oluyor. Sorun olmaz, birkaç hafta sonra devamlı hissedersiniz . Hem de kıpır kıpır.. 24 25 haftadan sonra yerinde durmuyorlar 😂
515151 22+4 haftalığım geceleri hissediyorum gün içindede özellikle çikolata yiyorum ve hemen hareketleniyor
Zhrn 08082016y benim 21+5. 4 ya da 5 gündür hergun hissediyorum ondan önce bikac günde birdi. Ama hala segirme şeklinde. Bazı anneler döndüğünü falan hissediyomus benim öyle değil inşallah hersey yolundadır