Zekiye_az Kızlar kardiyoloji ekoya yönlendirdi bebek için giden var mı aç mı tok mu gidiliyor bilgisi olan var mı
Birsen56 Zekiye_az benim 2izler yeni çıktın yeni doğandan eve geldik 3gün önce bizde eko çektik bebeğe aç tok bence farketmiyı ama hatırlamıyom açmı yaptılar yada tok