Meryoss Bendede var doktor bir gecelik toz yazdı 2 defa ama hala aynı çok miktarda çıkmadığı için başka bişey vermiyor
Senad haftaya giriyorum ama hala geçmedi çeşitli fitiller denedim bitse de geri başlıyor artık vücut alıştı ama tek korkum doğumda bebeğe enfeksiyon vs bulaştırmasıN
Haticeburak06 ftm_cglyn 31+2yim sürekli enfeksiyon geçiriyorum benm korkumda erken doğuma sebebiyet vermesi🥹