Yesim_Ercan benimde ilk hamileliğim ama internetten okuduğuma göre hazırladım ben iki el çantası hazırladım
Bebek için;
10lu hastane çıkışı
2 tane yandan çicitli takım koydum
3 tane çorap koydum
1 tane kundak
1 tane ben fermuarli şapkalı ayakkabili battaniye aldım 15 tane bez ıslak mendil yuz örtüsü koydum emzik ve biberon aldım
Kendim için
Gecelik 2 tane pijama altı hastane sıcak oluyor dedikleri için tişört kapsonlu ceket aldım terlik çorap kağıt havlu para koydum orda lazım oluyor dedikleri için hasta bezi aldım kendim için en son gebe izlem kartını kimliği mi sarjmakinemi koyu cam