Guydu hiç korkmayın yoğun bakımda okadar çok pramatüre bebek varki hepsi anne ve babalarından yani bizlerden daha güçlüler birer birer büyüp taburcu oluyolar zamanın nasıl geçtiğini anlamıyosunuz bile 68 gün oldu 940 gr doğdu oğlum şuanda 2 kilo bana mucize gibi geliyo gün sayıyorum eve gelmesini dört gözle bekliyorum inşallah sizin bebeğinizde toparlanıcak hiç moraliniizi bozmayın bol bol süt sağın onun şuan en çok ihtiyacı olan anne sütü ona odaklanın ve allahtan isteyin allaha tevekkül edin gerisini düşünmeyin 😊☺️