Gizem_Kanat Tecrübeli annişler hastanenin sonuç bölümüne girdim böyle birsey var acaba sonuç bu mu ? Ve anlayan yorumlaya bilir mi?
Hdmf34 Evet sonuçlar güzel en onemlı AFP değer oluyor 2 nin üstünde olursa rısk olarak degerlendırıyor sızın gayet ıyı durumda
Gizem_Kanat Hdmf34 ayy çok teşekkür ederim kafama o kadar takılmıştı ki şuan rahatlama geldi randevum daha nisanın 18 inde çok sağolun