rabiasare48 Arkadaşlar 3 Mart regl oldum 18 inde eşimle birlikte olduk ama hemen ertesi gün hapı kullandım. Sizin başınıza da geldi mi??
06Pembemavi80 rabiasare48 😁 3 Şubat en son adet tarihimdi. 18 de içtim hapı . Şuan 8 haftalık 🤷🏻♀️ korumasız da olmamıştı ama nasıl oldu bilmiyorum nasip🤷🏻♀️
Aybukgeg Ben doğum kontrol hapını uzun süredir kullandığım halde ve kullanırken kaldım o yüzden hiçbirşeye şaşırmıyorum arkadaşlar 😅 23 haftalıktan sevgiler 😅
rabiasare48 06Pembemavi80 😂 ama çok afedersiniz ben martın 14 dünde kullandım ilacı şimdi bebek kaç haftalık ki acaba uygulama 3 hafta 6 günlük diyor bilgileri net girdiğim halde ama o tarihe bakarsak da ben adet olmuştum 🙄😂😂
rabiasare48 biranne__ bende 6 senedir evliyim ne zaman başım sıkışsa kullandım ama bu defa zıplayamadım 🤭😂
06Pembemavi80 rabiasare48 googleden hekimim yanımda uygulaması var oraya yazsana orda tarihi gösteriyor hamile olunan günü ne cikcak bakalım .yenidir zaten