Melek-10 Kubrademirel merhaba ödem olan yerlerde bastırdığınız da hafiften acı oluyor mu? Sanki böyle ezilmiş gibi
Busramom07 Kubrademirel malesef doğuma kadar devam dedi doktorum 🥲🥲yüzüm bileklerim miniciktiiii şuan elektrik direği gbi kollarım var 😂
Melek-10 Kubrademirel benim de sol bilek kısım biraz da yukarı doğru şişti ama sanki ezilmiş gibi acıyo bastırınca da anlam veremedim ödem demek ki acıyor böyle