Hamiss5 Normal haftamiz 38+3 ama ultrason da hep farklı tarihler var 36+5 37+3 38+1 doktor bı sorun yok dedi ama şimdi baktım kağıda sizde de var mı böle bı durum ultrason kağıdıyla aynı mı tarihler
AlyaSu Hamiss5 benimki de önden gidiyor hep canım bende çok düşünüyorum sorun mu var diye ama yoktur diye ümit ediyorum
ZehraS Hamiss5 yok cnm olmuyo hep farki oluyo ultrasonda baska adet tarihiyle hesap yapilinca baska doktor dediyi bi baska anlamak olmuyo ki.Bebeyin normal diyosa takma canim bende dee oyle hep farkli
Ozlemsvr AlyaSu önden veya geriden gitmesi çocuğun gelişimi ile alakalı. Bir de ben de doktorun haftasını baz alıyorum..
AlyaSu Ozlemsvr inşallah herkes sağ salim alır evladını kucağına,Rabbim sağlık versin ikili teste sıkıntı çıkınca korkar oldum😔
Ozlemsvr AlyaSu kotu düşünme o testler yüzde yüz değil ki. Daha iyi sonic detaylı ultrasonda çıkıyor onum bile yanılma payı oluyor.. Amin bi arada cümlemize inşalla h 😊