ellam cnm bende pasta kurabiye bu tur isleri yapiyorum cok sukur bugune kdr kimseyi dolandirmadim kefil olduklarimdan ucret almadim urunu teslim edince aldim ama instgremda fln ilk defa yazanlarinkini ucretlerini yarilarini istiyorum mecburen bende cunku kisiye ozel yaptgim bisey oldgu icin elimdr kalma ihtimali cok yuksek oluyor o yuzden en mantiklisi yarisini almak odemenin kalan yarisinida urun tesliminde elden yada yine havaleyle ama su kapida odeme mevzusu malesefki olmuyor bizde bazialri hersryini yaptirip tam urun tesliminde almiyprum diyor okdr emek urun hepsi cop oluyor yani bu islerin detayina inersek vicdan meselesidir yani aldikalri parayi helaliyle yiyebiliyolarsa ne ala o yuzden daha guvenli alisveris yapilmis sitelerden yapin ben dogumuma bircok seyi kendim yapicam ama insam yinede int. biseyelr begeniyor ve teredutte kaliyo uzuldum sizin icinde insallah cikar yani bi sekilde col gecmis olsun