merhaba kızlar dün akşam kahverengi akıntım gelmişti sancım felan yoktu ne olur olmaz hastaneye gittim açılmam yok herşey normal sancımda çıkmadı son haftalarda böyle lekelenmeler normal dendi bugun oldu hala ara ara kahverengi lekenmem oluyor sancım adet sancısı gibi geliyor sadece düzensiz sancı ne yapmalıyım bu lekelenme normalmi yani bidahamı hastaneye gitmeliyim