16 haftalık hamileyim bu sabah birden rahmimde baskı ve ağrı oldu lavoboya çıkınca küçük kan parça geldi sonrasında açık kırmızı 3 4 damla kan geldi, hasteneye gittim doktor bi sıkıntı olmadığını söyledi düşük önleyici ilaç verdi devam ederse geldi dedi, sürekli lavoboya gitme ihtiyacı duyuyorum her gidişimde 3 4 damla açık kırmızı geliyo neyden dolayı olabilir