Mery60 Kızlar merhaba yumurtlama takibi yapıyorum da büyük ihtimalle yarın yumurtlama göreceğim gibi duruyor ama sizde bir bakın istedim çok heyecanlıyııııım 🫨
MelodyFairy Mery60 eğer eşinde sperm sorunu yoksa bence bugünü de değerlendir belki yarın çatlar belli olmaz
Enen Mery60 benim böyle olduğunun ertesi günü pik oluyor genelde zaten max diğer kısımdan daha koyu oluyor bide zaten yaptığın gibi hızla koyulasiyor pik olunca
Oyku60 Mery60 bugünü degerlendir köyü çıkmış yarın yine aynı saatte ovilasyon testi yap belki yumurtlama olabilir
Mery60 MelodyFairy bir önceki günü değerlendirmiştik cumayı yani o yüzden bugünü boş geçtik bakalım yarın Allah Kerim 😂
Mery60 Enen Evet benimde hep öyle oluyor 2 saat önce yine yaptım daha da koyulaştı pazar öğleden sonra 3 gibi yine yapacağım bakalım ne çıkacak
Enen Mery60 bugün olur muhtemelen yumurtlama benimde perşembe testim ayni sizin gibiydi cuma pik yaptı ama c.tesi doktor kontrolüm olduğu için belki alttan muayene eder diye boş geçtik pik gunu kacti.dun yaptım siliklesmemisti dünü değerlendirdik bugün tekrar yapacağım inşallah kacirmamisimdir🥹😊
Mery60 Oyku60 cumayı değerlendirmiştik cumartesiyi boş geçtim pazarı yine değerlendireceğiz bakalım inşaAllah yumurtlama ve çatlama görürüm de güzel haberlerle gelirim buraya 🥹
Oyku60 Mery60 sperm de bir sıkıntı yoksa yumurtlama günü ve bir sonraki günü üst üste değerlendirin yoksa gün aşırı dualarım sizinle insAllah güzel haberlerle gelirsiniz Bende bekledim uzun bir süre sizi çok iyi anlıyorum kafanıza takılan bir soru olursa yazın muhakkak
Mery60 Oyku60 yaa çok teşekkür ederim gerçekten sperm sorunu var mı yok mu hiç bilmiyorum baktırmadık bugünü yarını değerlendireceğiz inşaAllah güzel haberlerle gelirim 🥹 ve sanırım yumurtlamada yaşadım onunda resmini paylaşacağım
Mery60 Enen kaçmamıştır inşaAllah ya önceki günleri değerlendirdiyseniz o da yeterli olur inşaAllah 🥹 güzel haberlerle gelelim buraya 🤲🏻
Oyku60 Mery60 Mery60 baktım şimdi yumurtlamissin canım bugünü yarını değerlendir bir süre kalkma yan dön uyu
Enen Mery60 maalesef degerlendiremedim hsg celildigim için yasaktı ama bakalım tabi nasip kısmet hakkımızda hayırlısı olsun 😊🤲