Kubra001111 Kızlar beyaz akıntı artisim var onun dışında kasıklarıma az az ağrı giriyor başka da bişey yok 10. Gün erken beklemedeyim test yapmıyorum ama bu günde öğrenen var mıdır acaba
aysngk Kubra001111 10.günde benim kan değerim 3.5 çıkmıştı bence 5 6 gün daha bekle ben 15 gün sonrası idrar testi yapıp öğrenmiştim
Minnakbiri Kubra001111 benim 11.gün negatifti 12.gün pozitife dönmeye başladı 13.gün kanda öğrenmiştim 2 gün sonra test yapmayı deneyebilirsiniz 😊
Asli_0025 Kubra001111 canım benimde bugün 10. Gün olacak beyaz akıntı bendede var bel ağırsı ve kasık ağrısı var inşallah ikimizde hamileyizdir bu günlerin hayrına inşallah sağlıklı sıhhatli bir evladımız olur
Beyzaanr Kubra001111 canim yarin yapacak misin test Bende 21 martta vurundum yarin igneyle birlikte 12. Gunumuz ben yarin yapicam Benimde 3 . Denemem
Minnakbiri Kubra001111 inşallah güzel haberi alırsınız benim tuttu ama düşük yaptım pazartesi iğne olacağım tekrar inşallah yine olur ve sağlıklı olur 🥰
Adensu_ Beyaz akintiii tanidik geldi🤭 13. Gun pozitif oldugumu ogrendim canim. InsAllah guzel haberler alirsin🩷
Kubra001111 Asli_0025 amin amin inşallah canım rabbim kolaylikla nasip etsin su Ramazan ayı hürmetine