Kizlar sizce normalmi birkac gün önce sag kasigimda agri vardi birkac gündür sol tarafda agri var bugün karnimin asagisina dogru agri hissettim arada belimde agri oluyor ama agrilar devamli degil giriyor kesiliyor birkac saniyelik bebek hareketlerindenmi oluyor yoksa baska bisey olabilirmi?