Hasretim16 Ya kızlar alt karın bölgemde bi ağrı var. İdrar tahlillerim falan normal çıktı enfeksiyon falan yok. Niye acaba ya gaz mı anlamadım ya da üşüttüm mü bilmiyorum sizin de oluyor mu ağrı ?