Havvakuss Pazartesi 154 Persembe 258 Cumartesi 290 Pazartesi doktora randevu aldim kimyasal veya dis gebelik olabilirmi. Daha once kimyasal gecirmistim 53 den 83 yukselip kanamam baslamisti
CokCahilsinKeskeOlsen Havvakuss düzenli artmamis değeriniz ortalama 600lerde olması gerekirdi en azda 500lerde olması gerekirdi
Havvakuss CokCahilsinKeskeOlsen evet bir sıkıntı oldugunun farkındayim ama ne oldugunu anlamadim kimyasalmidir dis gebelik vs mi kimyasaldir insallah
CokCahilsinKeskeOlsen Havvakuss kimyasal olması için değerin düşmesi gerekli ne desem olmaz şimdi en doğrusunu doktorunuz söyler zaten ama moralinizi bozmayın tekrar kan verin pazartesi onun değerine de bakın
Havvakuss CokCahilsinKeskeOlsen saglıklı bir gebelik olmadigi kesin de daha once 2 kurtajim var birdaha kurtaj olmaktan korkuyorum