Bende var. Şu an da bebeğimin gelişimiyle ilgili bir sıkıntı yok. Kadın doğum doktorum dahiliye doktoruna yönlendirdi. Dahiliye doktoru önce 1 ay takip etti ilaçla herhangi bir yükselme görmeyip hatta düşüş görünce demir serumu taktırdı. Pazartesi tekrar kontrole gideceğim bir yükselme var mı bakacağız.