cagla24 Kızlar 2.gebeliğinizde bebeğin hareketini ilk ne zaman hissettiniz acaba? 17.haftadayım henüz hissetmiyorum 🧸 2.de daha erken hissedilir diyorlar
Mutlumomm cagla24 20 haftalıkken hissettim canım şuan 23 haftalık olduk bugün daha az oynuyor arada bir sıkıntı yapma yani
[silindi] cagla24 bende 17 haftalıkken hissettm şu an 26 haftalığız bazen hareketleri çok rahatsız edici oluyo
Mutlumomm Bebeklerin bazıları anne karnında tembel oluyormuş doktor öyle söyledi bende sıkıntı yapmıştım yoksa neden oynamıyor diye ama normalmiş 🤣
cagla24 Mutlumomm oğlumu 19 da hissetmiştim diye hatırlıyorum gerçekten hareketli bi bebekti 😂 şimdi kız bebeğe hamileyim baya erken hissedenler de oluyor merak ettim o yüzden 🥰
Mutlumomm cagla24 bende ilk gebeliğimde erken hissetmiştim erkekti o da çok hareketliydi dediğiniz gibi 2. Gebeliğim bu da erkek 20.haftadan sonra hissetmeye başladım az az yani o da bu fazla hareketli değil tembel bebek 😂🤭
Tugcebngl cagla24 ilk hamilelikte 16 haftada hissettim 2. De 20 haftadan sonra hissettim ama benim plesanta önde ve birazı asagıda ondan engel oluyordu şimdi bazen çok hissediyorum bazen hiç