Ayaklarım davul gibi oldu perşembe günü oldum sezeryan ertesi güne şiş uyandım zaten gebelikte son ayda da az şişmişti şimdi şişten yürüyemiyorum resmn önerisi olan var mı yürüyüş dışında çünkü onu sürekli yapıyorum yapmaya çalışıyorum 🥹 birde bu sızı ne zaman diniyor kaç günü buluyor ya kesik acısı hissi