Kızlar ayakları şişenler ödem toplayanlarda bastırdığında sanki böyle bi darbe almış da ezilmiş gibi acı olan oldu mu? Sadece sol ayak ve bilek kısmımdan biraz yukarısı şişti ama bastırdığım da canımı yakıyo sanki orasını bir yere çarpmışım gibi normal bi değil mi anlamadım