Babymom-2- Adetime 4 gün var erken gebelik testim silik pozitif çıkmıştı bel agrım var sizdede oldumu acaba kötü birşeymi
Tz19_ Bende yeni ogrendim hamile oldugumu benim adetime 2hafta kala gogus hassasiyetim ve kasik agrim basladi 1hafta surdu sonrasinda bel agrisi cogaldi tam adet gunumdede adet olacakmisim gibi agri cektim fakat olmadim test yaptim pozitif cikti
Seher05_ @Tz19_ merhaba benim de adetime 10 gün var ama 4 gündür sağ kasık ağrısı çekiyorum . Geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim . Tekrardan kalmış olabilir miyim acaba 🥲
Tz19_ Seher05_ allahtan hicbirzaman ümit kesilmez ben acik miyom amaliayti gecirdim inanin cok zordu rahmim parcalandi rahmin tam icindeydi ama suan hamileyim yeni ogrendim benim icin imkansizdi