Kızlar çok şükür 13+4 olduk. Tsh ım sürekli düşüyor. Sağlık ocağında baktırdm 0.02 çıktı. 10 gün snra fln hastanede 0.085 çıktı. Doktorum dahileyeye gönderdi. Dahiliye doktoru da bekleyelim dedi. İlaca gerek yok şimdilik dedi. Yükselişe mi geçti yoksa laboratuvar farklılığı mı bakalım dedi. 17sine gün verdi. Bide önemli olan t4 hormonu onda sıkıntı yok dedi. Var mı szlerde böyle olan