Nursumeyye5 aptamil kullanmıştım ben doktorumuz onu önermişti, yadırgamadıkları için onla devam ettim. Ama her bebeğin damak zevki, sindirimi farklı ,her mamayı içmek istemiyorlar veya sindiremiyorlar. Biraz deneme yanılma süreci yaşayabilirsin yani az gramajlı al ilkini, telef olmasın pahalı da hep 🤧
Kilo alımı az olursa Infatrini diye yüksek kalorili mama var düşük kilolu çocuklar için 18 aya kadar kullanılıyo. Pahalı o ama doktor reçete yazınca çok uyguna geliyo. Aklınızda bulunsun bu da🙏