Durunun_kardesi ikinci çizgi var gibi görünüyor bende adetime 3 4 gün kala yapmıştım böyle silik çıkmıştı hatta üç kere tekrarlamıştım hep silik çıktı sonra adet olmam gereken günde kan testi yaptırdım orda kesin olarak çıktı. Kanama içinde bekletmeden doktora gidin bence doktorlar kanamanın yada lekelenmenin iyi bir şey olmadığını söylüyorlar şimdiden hayırlarla gelsin 🙏🏻