hilal_wq4 Kızlar 19+3 haftalik gebeyim ilk cinsiyet 17 haftalikken erkek söylendi geçen gün gittim kız denildi sizde de böyle oluyor mu
1_Pandackk hilal_wq4 detayli ultrason da kesin ne demişse o çıkıyor çok göstermeyen bebeler kız diyorlar 🤭
hilal_wq4 Dün ayrıntılı ultrasondu doktor da pek emin değildi ama ilk cinsiyette doktor kesin erkek dedi hatta gözün aydin dedi