Merveinciadem Kızlar bugün 37 + 5 Olduk sabahtan başlayan belimden karnıma giren sancı var ve gitgide artıyor gibi sizce bu doğum sancısı olabilir mi? Bağırsaklarımda çalışmaya başladı iyice baskı oluyor ve beyaz sümük gibi bir akıntı geldi olabilir mi?
Sibsibella Merveinciadem belden kasiklara yayılan örneğin 15 dk da bir gelip 20-30 saniye süren sancilarim olmusti benim ilk dogumumda o kadar düzenli geliyor ki anlıyorsunuz
Turuncuk Merveinciadem kuşum ben bu saydıklrını 1 haftadr cekıyorum yalncı sancılr bunlr gercek sancı geçmiyo
Anneadayiii Merveinciadem yalancı sancida bu tarz sancılar olur ama doğumu başlatan sancilarda örnek veriyorum ilk sancı karnıma kramp gibi girdi nefesimi kesti sonra aynı sancı 20 dk sonra girdi. Üçüncü sancı 16 dakikaya düştü. Derken sürekli azalan sürelerde sancılarım başlamıştı. Akşam üzeri hastaneye gittiğimizde 3 cm açılma ile doğuma alınmıştım. Ertesi gün sabah 8:40 da doğdu oğlum. Normal doğumla suni sancı falan almadan :)
Merveinciadem Bir de bir şey daha sormak istiyorum bu kasılmaların dakikasını nasıl sayacağız ya ben bitip başladığını anlayamıyorum
Canan-06 Merveinciadem canım anlamaman mümkün değil bıçak gibi giriyor ağrısı ve çok şiddetli oluyor kızımı hamileyken 1 hafta yalancı sancı çektim son doğuma girdiğim günkü ağrı bambaşkaydı ağrıdan oturamıyodum bile hayırlı güzel doğum diliyorum sanada